Vanliga frågor

Kan jag beställa ifall jag bor utanför Sverige?
Vi skickar till hela Skandinavien, Norge, Finland och Danmark, fraktavgiften till dessa länder ligger på 39 kr.

Finns min vara i lager?
Alla varor som går att beställa på sidan finns i lager.
Finns varan inte i lager så är köp knappen borta.

Hur lång är leveranstiden?
Beställningar som läggs på vardagar innan 17.00 skickas i regel samma dag och når dig oftast nästkommande dag.

Vilka betalningsalternativ har ni?
Vi erbjuder direktbetalning via paypal!

Är det säkert att handla utav er?

Alla våra betaltjänster är certifierade och krypterade, när du betalar med en av våra betaltjänster så skickas du vidare till respektive betalningssida. Betalsidorna är säkerhetsskyddade med krypterad SSL-kryptering och certificerade av GeoTrust, 3-D Secure. Dina personuppgifter behandlas säkert och konfidintiellt.

Har ni en fysisk butik?
Nej, Men en liten lokal endast för reparationer av telefoner.

Kan man ringa er?
ja och du kan nå oss på 073 99 66 393 , 10 – 18 alla dagar ,    Vi besvarar alla mail inom 3-24h

Kan jag skicka min beställning till en annan adress än min egen?

Ja Beställer du mot direktbetalning eller kortbetalning kan du däremot välja valfri leveransadress i kassan.

Jag fick inget bekräftelsemail efter min beställning?
Detta kan bero på flera annledningar, de vanligaste är:

  • Du angav felaktig e-postadress vid betällningen. (maila oss så fixar vi det)
  • Ditt e-postprogram har market vårt bekräftelsemail som skräppost (kolla din skräppostkorg och avmarkera mailet som skräppost)
  • Ett fel helt enkelt (maila oss så löser vi det!)